Forum www.worldracing.fora.pl Strona Główna

 Regulamin gry sieciowej

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
baartlomiej
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 4699
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 103 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 22:14, 24 Lip 2014    Temat postu: Regulamin gry sieciowej

OFICJALNE POLSKIE FORUM MBWR I WR2


Regulamin gry sieciowej


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE



1. Regulamin określa zasady panujące podczas gry sieciowej na Oficjalnym Polskim Serwerze.

2. Oficjalnym Polskim Serwerem jest serwer, który jest zakładany przez członka administracji lub inną osobę upoważnioną przez głównego administratora.

3. Nieznajomość tego regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

4. Regulamin stosuje się tylko wtedy, kiedy na serwerze znajduje się co najmniej trzech graczy i tylko wtedy, kiedy na serwerze obecny jest członek administracji forum, lub osoba upoważniona przez administratora do prowadzenia serwera, w czasie prowadzenia serwera na wniosek administratora.


II. GRACZE


5. Graczem jest każda osoba znajdująca się na serwerze.

6. Do gry na serwerze nie jest wymagane konto na forum

7. Osoby chętne do gry powinny się zgłosić w temacie „Multiplayer”.

8. W przypadku nieposiadania konta na forum, chęć gry należy zgłosić administratorowi na e-mail bądź poprzez inny komunikator.

9. Aby zagrać na serwerze, należy:

a) Zapoznać się z niniejszym regulaminem
b) Zapoznać się z poradnikiem „Gra multiplayer poprzez LAN”
c) Zaopatrzyć się z niezbędne oprogramowanie oraz modyfikacje do gry.

10. Gracze mogą komunikować się między sobą pisemnie bądź głosowo.

11. Do komunikacji głosowej wykorzystywany jest program „Skype”.

12. Podczas komunikacji, stosuje się zasady określone w rozdziale 4 regulaminu forum. Na tyle ile to możliwe, zasady te mają także zastosowanie do komunikacji głosowej.

13. Administratorem jest osoba posiadająca uprawnienia administratora na forum.

14. Administrator ma prawo do upoważnienia innej osoby do prowadzenia serwera, jeżeli z jakiś przyczyn nie ma on takiej możliwości.

15. W przypadku, kiedy serwer prowadzi inna osoba niż administrator, ma ona obowiązek stosować się do jego poleceń.


III. SERWER


16. Serwer jest miejscem na którym odbywa się gra.

17. Serwer może być utworzony zarówno w MBWR, jak i WR2.

18. Serwer powinien zawsze nosić nazwę umożliwiającą jego łatwą identyfikacje wśród graczy.

19. Maksymalna ilość graczy na serwerze wynosi 6.

20. Opóźnienie podczas resetowania samochodu wynosi 5 sekund.

21. Na serwerze należy zawsze stosować ustawienia fizyki gry na 100% symulacji.

22. W razie potrzeby, administrator lub osoba przez niego upoważniona do prowadzenia serwera, może zmienić ustawienia serwera, takie jak:

a) Opóźnienie resetowania pojazdu
b) Maksymalna dopuszczalna ilość ścinania zakrętów
c) Ustawienia fizyki gry
d) Uszkodzenia pojazdu
e) Kolizje między graczami

23. Lista dodatkowych pojazdów do gry może składać się tylko i wyłącznie z samochodów, które zostały publicznie udostępnione.

24. Art. 23 stosuje się również w stosunku do dodatkowych tras.

25. Stałe godziny działania serwera nie są określone. Wszelkie informacje na temat jego działania podawane będą w temacie „Multiplayer”

26. Przebieg gry na serwerze może być rejestrowany w postaci dokumentacji fotograficznej, bądź nagrań filmowych i dźwiękowych, dokumentujące zachowania oraz przebieg rozmów wśród graczy. Zarejestrowany materiał może zostać opublikowany w sieci, na co gracz, dołączając do serwera, wyraża zgodę.

26a. Jeżeli istnieją uzasadnione ku temu okoliczności, gracz może zażądać wyłączenia z publikacji fragmentu bądź całości nagrania, na którym został on zarejestrowany.

26b. Administrator prowadzi ewidencję osiągnięć graczy podczas gry. Gromadzone dane zawierają:

a) Udział w wyścigach oraz ilość wygranych wyścigów
b) Udział w derby oraz ilość wygranych derby
c) Udział w berkach oraz ilość przegranych
d) Udział w chowanym oraz ilość znalezionych osób
e) Udział w pościgach oraz ilość regulaminowo zatrzymanych kierowców
f) Najszybsze okrążenia na danej trasie oraz samochód, którym okrążenie zostało przejechane


IV. ZACHOWANIE PODCZAS JAZDY


27. Każdy gracz w czasie prowadzenia pojazdu, określany jest jako kierujący.

28. Kierujący zawsze ma obowiązek jechać w sposób zapewniający panowanie nad pojazdem oraz mieć możliwość szybkiego zareagowania w przypadku niebezpieczeństwa.

29. Wykonując jakiekolwiek manewry mogące spowodować zagrożenie na drodze, należy stosować zasadę ograniczonego zaufania w stosunku do innych kierujących.

30. Powodując zagrożenie, kierujący obowiązany jest do podjęcia wszelkich możliwych działań zmierzających do zminimalizowania bądź zniwelowania zagrożenia.

31. Widząc zagrożenie, kierujący obowiązany jest zachować szczególną ostrożność i w miarę możliwości ostrzec innych kierowców o niebezpieczeństwie poprzez użycie sygnału świetlnego bądź dźwiękowego.

Wyścigi pojazdów po torze

32. Wyścig polega na jak najszybszym przejechaniu trasy od początku do końca.

33. Wyścig może odbywać się zarówno na trasie prowadzącej od punktu A do B, jak również na trasie, po której pokonuje się okrążenia.

34. Ustawiając wyścig, administrator, bądź osoba prowadząca serwer, obowiązana jest ustawić wyścig w taki sposób, aby w miarę możliwości czas przejazdu nie przekraczał 10 minut.

35. O samochodach dopuszczonych do wyścigu decyduje administrator.

36. Dopuszczając samochody do wyścigu, administrator, bądź osoba prowadząca serwer, kieruje się danymi technicznymi pojazdu, takimi jak:

a) Typ nadwozia i przeznaczenia pojazdu
b) Rodzaj silnika
c) Marka i model pojazdu
d) Moc maksymalna
e) Maksymalny moment obrotowy
f) Przyspieszenie pojazdu do 100 km/h
g) Prędkość maksymalna pojazdu
h) Rodzaj przeniesienia napędu

37. Dopuszczając pojazdy według parametrów, można zastosować kilka parametrów jednocześnie.

38. Administrator może podjąć decyzję o wyłączeniu z wyścigu określonych pojazdów, jeżeli ich rzeczywiste właściwości jezdne w grze nie odpowiadają danym podawanym w menu.

39. Podczas wyścigu, kierujący pojazdem obowiązany jest jechać możliwie z jak największą prędkością, tak aby nie przeszkadzać innym.

40. Optymalna linia wyścigowa to tor jazdy, gdzie samochód przed i bezpośrednio po wyjściu z zakrętu, znajduje się jak najbliżej krawędzi jezdni przeciwnej od kierunku zakrętu, natomiast w zakręcie samochód znajduje się jak najbliżej jego środka.

41. Kierujący obowiązany jest jechać optymalną linią wyścigową, chyba że nie pozwala na to sytuacja na drodze.

42. Jadąc po prostej, dopuszczalna jest tylko jedna zmiana toru jazdy, w celu wyprzedzenia bądź zablokowania innego kierującego.

43. Kierujący ma prawo zablokować wyprzedzający go pojazd, w sposób niepowodujący zagrożenia.

44. Zabrania się wyprzedzania w zakręcie, chyba że pojazd poprzedzający zjedzie z optymalnej linii wyścigowej, bądź zakręt jest wystarczająco szeroki na bezpieczne przeprowadzenie takiego manewru.

45. Przed wyprzedzaniem, kierujący ma obowiązek:

a) Zachować szczególną ostrożność
b) Upewnić się, że ma wystarczającą ilość miejsca na przeprowadzenie manewru wyprzedzania
c) Upewnić się, że nikt go nie wyprzedza
d) Użyć sygnału świetlnego, a podczas wyprzedzania w zakręcie, także dźwiękowego
e) Być przygotowanym na ewentualny manewr blokowania wyprzedzania przez kierującego pojazdem wyprzedzanym.

46. Jeżeli pojazd wyprzedzający zbliża się do poprzedzającego pojazdu z wyraźnie wyższą prędkością, kierujący pojazdem wyprzedzanym ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa pojazdowi, który go wyprzedza.

47. Kierujący pojazdem ma obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pojazdowi, który znajduje się jedno lub więcej okrążeń przed nim.

48. Jeżeli pojazd jest uszkodzony w sposób utrudniający dalszą jazdę, kierujący ma obowiązek:

a) Włączyć światła awaryjne
b) Jechać możliwie jak najbliżej krawędzi jezdni
c) Jechać możliwie jak najdalej od linii wyścigowej

49. Jeżeli wyścig ma 2 lub więcej okrążeń, bądź trwa dłużej niż 5 minut, kierujący pojazdem uszkodzonym ma prawo do jego naprawy w punkcie do tego przeznaczonym.

50. Jeżeli pojazd został uszkodzony w sposób nienadający się do dalszej jazdy, kierujący ma obowiązek włączyć światła awaryjne i zatrzymać się na poboczu.

51. Art. 48 stosuje się również wtedy, kiedy kierujący musi zatrzymać pojazd z innych przyczyn.

52. Przed zakrętem, kierujący obowiązany jest do utrzymywania bezpiecznej odległości za poprzedzającym pojazdem i być w każdej chwili przygotowanym do gwałtownego hamowania.

53. Zabrania się opuszczania jezdni, w celu osiągnięcia korzyści. W przypadku, kiedy kierujący opuści jezdnię w wyniku własnego błędu, obowiązany jest wrócić na trasę możliwie jak najszybciej, na pozycji, na której znajdował się przed zdarzeniem.

54. Zabrania się spychania, taranowania, bądź stwarzania jakiegokolwiek innego zagrożenia nieuzasadnionego sytuacją na torze.

55. Kierujący ma prawo do wycofania się z wyścigu, wciskając klawisz „Escape”, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w art. 48

56. Wyścig wygrywa kierowca, który jako pierwszy przekroczy linię mety.


Wyścig zespołowy

57. Wyścigiem zespołowym jest wyścig pojazdów na zasadach określonych wyżej, kiedy to gracze ścigają się w zespole na zasadzie współpracy.

58. Jeżeli nie ma innych regulacji, należy stosować przepisy odpowiednie dla zwyczajnego wyścigu pojazdów.

59. Wyścig można zorganizować w poniższych konfiguracjach:

a) 2 na 2
b) 3 na 3
c) 2, 2, 2

60. Kierowcy w zespole mają obowiązek wybrać taki sam kolor jaki inni gracze w zespole, w uzgodnieniu z innymi zespołami.

61. Dobór graczy do zespołu prowadzi się według listy graczy na serwerze, bądź na podstawie uzgodnienia z innymi graczami.

62. Kierujący ma prawo do zablokowania pojazdu wyprzedzającego z przeciwnego zespołu w celu osiągnięcia korzyści dla kierowcy z własnego zespołu.

63. Na zespół, którego kierowca wycofa się z wyścigu, nakładana jest kara czasowa do 2 minut.

64. Wyścig wygrywa zespół, którego wszyscy kierowcy jako pierwsi miną linię mety.

Drifting

65. Drifting to określenie oznaczające ustawienie samochodu bokiem w stosunku do toru jazdy.

66. Drifting jest punktowany. Punkty określane są na podstawie prędkości w zakręcie oraz kąta ustawienia pojazdu w stosunku do toru jazdy w zakręcie.

67. Drifting może być realizowany zarówno jako forma swobodnego poruszania się po torze, jak i forma wyścigu.

68. Do driftu należy stosować samochody wyłącznie z napędem na tylne koła, a jeśli drifting odbywa się na trasie szutrowej, dopuszcza się również pojazdy z napędem na wszystkie koła, jeżeli ich moc przekracza 200 KM.

69. Pojazdami przeznaczonymi do driftu określa się samochody, których nazwa w menu głównym rozpoczyna się słowami „Drift”, „D1GP” lub „Formula D”.

70. Podczas wyścigu driftowego, stosuje się przepisy odpowiednie do zwykłego wyścigu, z wyłączeniem obowiązku jazdy po optymalnej linii wyścigowej.

71. Wyścig wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów za drift, a jeśli nie przyniesie to rozstrzygnięcia, pierwszeństwo ma ten, kto wcześniej ukończył wyścig.

Cruising

72. Cruising to forma swobodnej jazdy, gdzie każdy kierowca jeździ gdzie chce.

73. Cruising powinien odbywać się z zastosowaniem przepisów określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku „Prawo o ruchu drogowym”.

74. Jeżeli jazda odbywa się na mapie, na której znaki drogowe są inne niż te określone przez polskie prawo, należy się stosować do tych znaków, których wzór jest taki sam jak w znakach polskich. W przeciwnym wypadku należy stosować przepisy ogólne.

75. Podczas cruisingu, dopuszcza się, aby maksymalnie dwóch graczy wcielało się w rolę policjantów z wydziału ruchu drogowego, którzy poruszać się będą pojazdem uprzywilejowanym.

76. Pojazdem uprzywilejowanym jest pojazd, który może wysyłać światła błyskowe koloru niebieskiego bądź czerwonego i niebieskiego jednocześnie.

77. W przypadku, gdy doszłoby do pościgu z udziałem policji i kierowcy cywilnego, należy stosować przepisy odpowiednie do pościgów policyjnych, znajdujące się poniżej.

Zorganizowany konwój pojazdów

78. Zorganizowany konwój pojazdów to forma swobodnej jazdy, w którym wszyscy kierowcy jadą za osobą prowadzącą konwój.

79. Osoba prowadząca wybierana jest na serwerze wśród graczy.

80. Osoba prowadząca powinna wziąć pojazd umożliwiający jej łatwą identyfikację

81. Kierujący obowiązany jest do zachowania bezpiecznej odległości za poprzedzającym pojazdem.

82. Kierujący ma obowiązek zasygnalizować każdy zamiar zmiany toru lub kierunku jazdy.

83. Zabrania się jakichkolwiek kontaktów między pojazdami.

Pościgi policyjne

84. Pościgi policyjne to forma wyścigu, w którym jeden z kierujących jest uciekinierem, a pozostali usiłują go zatrzymać.

85. Uciekinier wybierany jest z kolejności, według listy połączonych do serwera graczy. Gracz ma prawo do odmowy uciekania, wtedy uciekinierem zostaje następny gracz na liście.

86. Uciekinier ma prawo do wybrania dowolnego samochodu, z wyłączeniem samochodów wyścigowych, driftowych, rajdowych, określonych w art. 37 oraz innych, których charakterystyka wskazuje na to, że nie nadają się one do użytku na drogach publicznych.

86a. Uciekinier, wybierając pojazd, ma obowiązek dostosować się do pojazdów policji. Zabrania się prowadzenia pojazdu, którego doścignięcie jest niemożliwe.

87. Ścigający, określani również policjantami, obowiązani są do wybrania pojazdu uprzywilejowanego.

88. Po starcie, policjanci mają 90 sekund na ustawienie swoich pojazdów na trasie. W tym czasie, uciekinier czeka na sygnał gotowości od policjantów, po czym po 90 sekundach może on ruszyć, nawet jeśli policjanci nie zgłosili gotowości.

89. Policjanci, w uzgodnieniu z uciekinierem mogą rozpocząć pościg po kontroli drogowej bądź natychmiast po zauważeniu pojazdu uciekiniera.

90. Policjanci, prowadząc pościg, obowiązani są do używania niebieskich lub czerwonych i niebieskich świateł błyskowych, a podczas zbliżania się do innego pojazdu – również sygnału dźwiękowego.

91. Sygnału dźwiękowego należy użyć w celu poinformowania kierującego o konieczności zatrzymania się, jeżeli pościg ma się rozpocząć po kontroli drogowej.

92. Pościg odbywa się wyłącznie po wytyczonych drogach, zarówno
utwardzonych jak i gruntowych. Zabrania się wyjeżdżania po za wytyczoną drogę dalej niż 5 metrów.

93. Uciekinier obowiązany jest do unikania wszelkiego kontaktu z pojazdami policjantów.

94. Policjanci mogą zatrzymać ścigany pojazd poprzez:

a) Użycie sygnału dźwiękowego
b) Zajechanie drogi pojazdowi
c) Wyhamowanie pojazdu ściganego
d) Zmuszenie pojazdu ściganego do zjazdu z drogi do rowu, na drzewo, barierkę bądź inny obiekt, który może doprowadzić do uniemożliwienia dalszej jazdy
e) Ustawienie blokady na drodze

95. Policjanci mają prawo do zatrzymania pojazdów w ukryciu, w celu późniejszego wjazdu na drogę i blokady uciekiniera. Wyjeżdżając w takiej sytuacji na drogę, ścigający obowiązany jest wyjechać na drogę natychmiast po zauważeniu ściganego pojazdu, tak aby pojazd ścigany miał miejsce do bezpiecznego zatrzymania się. Jeżeli ścigający stwierdzi, że ścigany nie będzie miał możliwości zahamowania, powinien niezwłocznie wycofać blokadę i umożliwić uciekinierowi bezpieczny przejazd.

96. Ścigający, zbliżając się do pojazdu uciekiniera, ma obowiązek zachować szczególną ostrożność, a w sytuacji, gdy obok pojazdu uciekiniera jadą pojazdy policjantów, należy stosować zasadę ograniczonego zaufania w stosunku do policjantów.

97. Ścigający obowiązany jest do zachowania bezpiecznej odległości za ściganym pojazdem, a wyprzedzanie dopuszczalne jest jedynie w miejscu bezpiecznym.

98. Ścigającym zabrania się jakiegokolwiek kontaktu ze ściganym pojazdem, a w szczególności spychania, taranowania bądź niebezpiecznego blokowania drogi.

99. Administrator, osoba prowadząca serwer, lub osoba, która jako pierwsza rozpoczęła pościg, może dopuścić policjantom możliwość kontaktu z pojazdem ściganym, ale tylko wtedy, kiedy żadne inne podjęte środki zmierzające do zatrzymania pojazdu nie przyniosły rezultatu.

100. Ścigający, korzystając z możliwości kontaktu ze ściganym samochodem, ma obowiązek:

a) Zachować szczególną ostrożność
b) Użyć sygnału dźwiękowego
c) Upewnić się, że manewr nie spowoduje zagrożenia dla innych kierujących

101. Zabrania się uderzania w ścigany pojazd z dużą siłą, nawet za zgodą osoby uprawnionej.

101a. Ścigający ma prawo do naprawienia swojego pojazdu, jeżeli uszkodzenia utrudniają prowadzenie pościgu, jednak nie może on zjechać do naprawy, jeżeli jest jedynym kierowcą który podąża za ściganym pojazdem.

101b. Uciekinierowi zabrania się naprawy pojazdu, nawet, jeśli była by ona spowodowana przypadkiem.

102. Pościg podlega zakończeniu, jeżeli:

a) Ścigany podda się
b) Policjanci jednogłośnie poddadzą się
c) Upłynie 25 minut od momentu rozpoczęcia pościgu.
d) Ścigany zostanie zablokowany w sposób uniemożliwiający dalszą jazdę.
e) Ścigany ulegnie wypadkowi, który w prawdziwym życiu spowodowałby poważne obrażenia dla kierującego
f) Ścigany uszkodzi pojazd w sposób uniemożliwiający dalszą jazdę
g) Administrator, bądź osoba prowadząca serwer podejmie decyzję o zaprzestaniu jazdy.


Derby

103. Derby to rodzaj wyścigu, gdzie gracze zderzają się między sobą.

104. Gracze mogą jechać zarówno pojedynczo, jak i w grupie, na zasadzie współpracy.

105. Jadąc w grupie, należy stosować art. 57, 58 i 59 regulaminu gry sieciowej.

106. Derby mogą odbywać się zarówno na normalnym terenie, jak również na obiekcie, z którego innych kierowców można zrzucić.

107. Samochody wybierane są wspólnie i w porozumieniu przez wszystkich graczy.

108. Kierujący kończy zawody, jeżeli jego samochód zostanie uszkodzony w sposób uniemożliwiający dalszą jazdę.

108a. Zabrania się naprawy samochodu podczas trwania derby.

109. Kierujący ma prawo do wycofania się z zawodów. W takiej sytuacji, ma obowiązek opuszczenia terenu bądź obiektu, na którym odbywają się derby.

110. Derby na normalnym terenie wygrywa ten, kto jako ostatni zostanie w wyścigu, natomiast w przypadku jazdy zespołowej, wygrywa ten zespół, którego kierowca jako ostatni zakończy zawody.

111. Derby na obiekcie umożliwiającym zrzucanie graczy wygrywa ten, kto zaliczy najwięcej zrzutów, a podczas jazdy zespołowej wygrywa ten zespół, który łącznie będzie miał najwięcej zrzutów.

112. Aby zrzut został zaliczony, zrzucany pojazd musi całkowicie opuścić teren obiektu, na którym odbywają się derby.

Berek

113. Berek jest formą wyścigu, w której kierujący jeżdżą po określonym terenie lub obiekcie, gdzie jeden z kierujących jest ściganym a reszta przed nim ucieka.

114. Osobą ścigającą określa się berkiem.

115. Berkiem na starcie wyścigu jest osoba z kolejności na liście
połączonych do serwera graczy.

116. Kierujący wybierają samochody wspólnie i w porozumieniu.

117. Zadaniem berka jest uderzanie w inne pojazdy.

118. Uciekający zostaje berkiem po kontakcie z jego samochodem.

119. Berek obowiązany jest używać świateł awaryjnych do sygnalizowania swojej roli w czasie gry.

120. Czas gry może zostać określony na 5 lub 10 minut. Gra może zostać przerwana wcześniej, jeżeli samochody graczy zostaną uszkodzone w sposób uniemożliwiający dalszą jazdę.

121. Wyścig kończy się bez zwycięzcy, natomiast przegranym jest gracz, który w chwili ukończenia wyścigu był berkiem

Chowany

122. Chowanym określa się wyścig, w którym kierujący chowają się w różnych punktach mapy przed szukającym.

123. Szukającym jest kolejna osoba z listy połączonych do serwera graczy.

124. Każdy kierujący ma prawo do wybrania dowolnego samochodu.

125. Wszyscy gracze obowiązani są do wyłączenia minimapy w opcjach
gry.

126. Kierujący uważany jest za znalezionego, kiedy dojdzie do kontaktu z samochodem szukającego.

127. Wyścig trwa 20 minut, z czego pierwsze 60 sekund kierujący mają na schowanie się.

Jazda swobodna

128. Jazda swobodna jest trybem gry, w którym gracze mogą swobodnie poruszać się po mapie bez żadnego celu bądź zadania do wykonania.

129. Podczas jazdy swobodnej, zasady określone w regulaminie nie obowiązują, mimo to, zabrania się jazdy w sposób przeszkadzający innym graczom.

130. Czas swobodnej jazdy jest nieograniczony. Decyzje o zakończeniu jazdy podejmuje administrator bądź osoba prowadząca serwer.


V. KARY


131. Środkami karnymi są:

a) Ostrzeżenie słowne lub pisemne
b) Kara czasowa podczas wyścigu
c) Dyskwalifikacja z wyścigu
d)Wyrzucenie z serwera
e) Zablokowanie dostępu do serwera
f) Zablokowanie dostępu do forum

132. Ostrzeżenie słowne lub pisemne polega na pouczeniu użytkownika, aby stosował się do regulaminu

133. Ostrzeżenia słownego bądź pisemnego stosuje się w zależności od sposobu komunikacji między użytkownikami.

134. Administrator może wyrzucić gracza z serwera, jeżeli:

a) Narusza on regulamin w sposób znaczący
b) Ostrzeżenie słowne lub pisemne nie przyniosło rezultatów

134a. Administrator może naliczyć karę czasową lub zdyskwalifikować gracza z wyścigu, jeżeli administrator lub inni gracze są w stanie udowodnić mu naruszenie regulaminu.

134b. Karę czasową wymierza się w sekundach, lub w minutach, jeżeli kara wynosi powyżej 2 minut.

134c. Administrator określi w załączniku do regulaminu kary, jakie obowiązują na poszczególne naruszenia regulaminu.

135. Inni użytkownicy mają prawo wnioskować o wyrzucenie gracza z serwera.

136. Administrator obowiązany jest wyrzucić gracza z serwera, jeżeli umyślnie taranuje on innych kierowców, gdy regulamin tego zabrania, bądź w inny sposób przeszkadza im w grze.

137. Administrator ma prawo do zablokowania graczowi dostępu do serwera, jeżeli narusza on regulamin pomimo stosowanych wcześniej środków w postaci ostrzeżeń i wyrzucenia z serwera.

138. Administrator ma obowiązek zablokowania graczowi dostępu do serwera, jeżeli wypowiada się w sposób chamski, wulgarny, agresywny i obraźliwy w stosunku do innych graczy.

139. Jeżeli gracz określony w art. 138 posiada konto na forum, administrator ma prawo zablokować mu dostęp do forum, jeżeli uzna to za podstawne, a w szczególności, gdy gracz ten swoim zachowaniem działa na szkodę forum.


VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


140. Administracja ma prawo do edycji oraz zmian w regulaminie.

141. Każde zmiany wchodzą w życie natychmiast po opublikowaniu.

142. Jeżeli zmiany obejmują kilka punktów, administracja ma prawo do określenia czasu wejścia nowych zasad w życie, który może wynosić maksymalnie 7 dni.

143. Regulamin wchodzi w życie 25 lipca 2014.


[link widoczny dla zalogowanych]


Regulamin jest prawną własnością administracji www.worldracing.fora.pl. Zabrania się jego kopiowania w całości bądź w części bez zgody administratora forum!

Ostatnia zmiana: 21.11.14.
Nowy art. 26a, nowy art. 26b, nowy art. 86a, nowy art. 101a, nowy art. 101b, nowy art. 108a, nowy art. 134a, nowy art. 134b, nowy art. 134c, nowe brzmienie art. 4, nowe brzmienie art. 13, nowe brzmienie art. 63, nowe brzmienie art. 68, nowe brzmienie art. 102 ust c., nowe brzmnienie art. 131, nowe brzmnienie art. 134 ust a., dodano załącznik określający kary za naruszenie regulaminu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez baartlomiej dnia Pią 18:12, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.worldracing.fora.pl Strona Główna -> Prawa i obowiązki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin